2014. március 22., szombat

Danka megváltoztatta az életem

Játékpedagógia órán elsőként adtam elő beadandómat, hogy utána lépjek és találkozzam Dankával. De leterelt a jól megszokott, kéthetenkénti Újpest vá. – Deák tér – Déli pu. útvonalamról. Eltérített, hogy a Blahán találkozzunk.


Újabb véráramlatba bekerülve, a mozgólépcsőn találkoztam a csillogó fekete lakk bakanccsal és az apró virágmintás harisnyával. Ti is szoktatok lefelé nézni? Néha érdekesebb dolgokkal találkozunk, mint a szemmagasságbeli világban.


Majd 5 perc várakozás következett a Meki előtt. Központi találkahely. 5 perc. Ennyi elég volt. Láttam fiatal 20-as vallását váltott lányt, 2 fiút arcon puszilni egymást, egy áramvonalas, fekete, motoros bőrszerkóba bújtatott Brad Pitt-et. És még ki tudja kiket… Ha egy egész napot álltam volna ott, most lenne egy egész könyvre való történetem.

Nincsenek megjegyzések: