2021. július 22., csütörtök

100 napos boldogság kihívás. 26. nap

„Ha szeretem csinálni, amit csinálok, akkor kifejezetten kellemes utána a fáradtság.(Lukács Sándor színművész)

Ma nem jut eszembe semmi. Mert fáradt vagyok. A nap és a munka végére, a háztartás és a gyerek által agyam tudatos énjének utolsó darabjait is leszívva… Fáradt vagyok. Mert új információkat szívtam magamban, új emberek, új környezet, új hatások értek. Ezek ugyan kizökkentettek az unalmas hétköznapokból, de hirtelen megcsapolták utóbbi időben eltunyult kapacitásom, melyet inkább a nyugodt és kényelmes alkotási folyamatokba fektettem bele. De ez az a boldog fáradtság. Amikor tudatában vagyok annak, hogy ma is tettem valamit. Amikor érzem, hogy erőfeszítésimnek eredménye lesz! Hálát adok a jóleső fáradtságért!

Nincsenek megjegyzések: