2021. július 15., csütörtök

100 napos boldogság kihívás. 19. nap

Dátumátugrás



16 éves korom körül állítólag az akkori kozmetikusomnak azt mondtam, hogy szeretném egy nap fotósként bejárni  a világot. Igaz, akkor még National Geographic fotósként képzeltem ezt el. Évekkel később, 24 éves koromban fotósként szálltam fel életem első óceánjáró hajójára. És bejártam a világot! Hálát adok az utazásaimért és az össze helyért ahol valaha is jártam ez idáig!!! Egyszer összeszámoltam: 29 országot látogattam meg rövidebb  vagy hosszabb időre. Valamelyikben többször is jártam. De természetesen volt olyan is a listán, ahova valószínű életem során – magamtól – már nem fogok eljutni, annyira messze van… Ilyen például Tahiti, a Cook szigetek, Fakarava szigete és az összes többi, francia polinéziai pötty a világtérképen. Ott, ahol a világ véget ér és kel fel először a Nap. Ahol, átlépve ezt a képzeletbeli hosszúsági fokot, dátumot ugrottam. 1 napot visszafelé. Azaz 1 nappal fiatalabb vagyok!

Nincsenek megjegyzések: