2021. július 10., szombat

100 napos boldogság kihívás. 14. nap

Bohemian Rhapsody

Hálát adok a kimondatlan beszólásokért! Mind magam, mind mások nevében!

Magamban tartottam, amikor a papír írószerben folyamatosan megjegyzéseket tett az eladó. Pedig a munkája a szívélyes kiszolgálás. Magamban tartottam, amikor egy idős hölgy szembe biciklizett velünk és rám parancsolt, hogy jobb nevelésre bírjam a gyermekemet. Magamban tartottam, amikor anyám nyakára zúdították 40 év sérelmeinek ’bilitermését’ egy novella hosszúságú üzenetben, becsmérelve gyermekét és unokáját. Magamban tartottam, amikor a bűbáj mosolyú óvónő gúnyosan megkérdezte mi a baj a gyerekemmel, vagy éppen velem és még a szülői értekezleten is konkrét célzásokat tett ránk. Magamban tartottam, amikor a fiamat kiskorában tökinek becézték vagy ’lecigányozták’. Magamban tartottam, amikor heti háromszori edzés – összesen 6 év után – az edzőm közölte, nem küld versenyre, mert kövér vagyok.

És hogy mások milyen beszólásokat tartottak vissza az én viselkedésemet illetően, azt tőlük kéne megkérdezni. De hálás vagyok nekik, hogy nem tették meg!

Azért, hogy kinek és miért NEM szóltam be, pedig választékos szóhasználatomnak köszönhetően simán el tudtam volna küldeni mindenkit melegebb éghajlatra, szintén hálásak lehetnek nekem, hogy nem tettem meg. Ugyanis én megyek melegebb éghajlatra és egy jót nevetek az egészen!

Nincsenek megjegyzések: