2021. július 3., szombat

100 napos boldogság kihívás. 7. nap

 Portugál sálak új élete

A csere-bere csoportok és bolhapiacok nagy előnye, hogy olyan egyedi darabokra bukkanhatunk, amikből még egyedibb kreálmányokat készíthetünk. Így esett meg velem is ma, hogy 2 db, Portugáliában vásárolt egyfajta sálra tettem szert, mindössze 2 db AXE tusfürdőért! Már a fotó láttán szerelem volt elsőre, hiszen tudtam, hogy olyan pólófonalakból készült, amit kis hazánkban beszerezni szinte lehetetlen. Így lecsaptam rá, s alig vártam a percet, hogy házi teendőim végeztével vagy éppen félre rakva azokat, neki is álljak valami nagyon egyedi újat alkotni. Fürge és ügyes ujjaim csak úgy fontak, sodortak, szinte gondolkodás nélkül, ösztönösen. Mintha időt hajlítottam volna, a fonalak szétválasztása után egy óra sem kellett és valami megismételhetetlen gyönyörűség született! A mai napon a portugál sálakért adok hálát! Éééééés… Nem adom senkinek!!!




Nincsenek megjegyzések: