2021. július 11., vasárnap

100 napos boldogság kihívás. 15. nap

Boooriiing…

Fogalmam sincs, hogy olvassa-e egyáltalán bárki a blogomat, azt meg pláne nem tudom, meg is érint-e valakit egy-egy gondolatmenetem… És ugyan az ötleteimből eddig nem gazdagodtam meg (még!), de azért jöttek és jöttek és megvalósítottam, amit tudtam. Legfőképpen az olyan legunalmasabb és legelnyűttebb pillanatokban születtek meg a legjobb dolgok, mint például ez a blog sorozat. Vagy egy forró augusztusi ’már nem tudom mit kezdjek magammal’ helyzetben a 22 darabból álló, tűfilccel rajzolt mandala tartot kártyáim, a céges logóm, a rézkarcaim és monotípiáim, a festett fekete kerámiáim vagy az extrém összetevőkből készült süteményeim! De unalmas alkalmakkor pattantak ki a fejemből/fejünkből még a leopárduc, pukibogyó, homokpörkölt és a volt-nincs csokoládé is.

Hálás vagyok az unalmas pillanatokért!

Nincsenek megjegyzések: